Newsletter w dalszym ciągu pozostaje jedną z najbardziej popularnych form prowadzenia działań marketingowych, nie tylko w branży e-commerce. To doskonały sposób na pozyskanie nowych klientów, jak również dbanie o relacje z obecnymi. Dzięki newsletterowi można informować o promocjach, nowych produktach czy też po prostu o ważnych wydarzeniach z życia firmy.
Od wprowadzenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych minęły już miesiące. I choć materiałów ułatwiających wcielenie zasad w życie jest wiele, wciąż otrzymujemy pytania o RODO w kontekście marketingu i wysyłki newsletterów. W krótkim FAQ dotyczącym prawnych aspektów wysyłki newslettera, przygotowanym dla redakcji Gazety Małych i Średnich Przedsiębiorstw, zebraliśmy i odpowiedzieliśmy więc na najczęściej poruszane kwestie.
Link do pobrania pełnej wersji październikowego wydania Gazety MSP: https://biznes2biznes.com/materialy/GazetaMSP_10_2019.pdf
Artykuł mec.Ilony Świderskiej-Ćwik, dotyczący najczęściej zadawanych pytań prawnych o dane osobowe w newsletterach można przeczytać tutaj: http://gazeta-msp.pl/?id=pokaz_artykul&indeks_artykulu=4451&dz_id=35